zaćmienie Słońca

Od kilku dni Crazy Nauka informuje o zaćmieniu Słońca. Gdzie zacznie być widoczne, od której do której… Prawie dwie godziny to całkiem sporo czasu…

Rano wstałam i jak każdy porządny pracoholik. Włączyłam komputer i zniknęłam w przestrzeniach plików, bliżej nie określonych. Praktycznie nic do mnie nie dochodziło. Nie słyszałam, nie widziałam nie czuła. Zatopiona w słowach i w tabelkach. Gdzieś miedzy jednym a drugim wykresie spojrzała za okno. I …

Coś wydało mi się dziwnego… Bezpośredni z mojego okna Słonce widać około 14.30, więc to co widzę to cały kolorytm świata bez Słońca na niebie.

Świat wydawał się taki jakiś blady, zimny. Było jasno, świeciło Słonce a jednak tak jakoś dziwnie… Ludzie i zwierzęta jakby mieli jakby bardziej ostre rysy. Rośliny jakby były za szkłem. Zadzwoniłam do kilku znajomych i wiele osób tego nie zauważyło.

Tak refleksja, że większość osób patrzy na Słońce a nie widzi tego co się dzieje dookoła. Często patrzymy na osoby, które robią szum. Widzimy takie Słońce, a nie widzimy całego zimna i kłamstwa, które gdzieś rozsiewają. Mówimy jakie to fantastyczne, tyle fajnych rzeczy robią. Co z tym co niszczą, bo uważają, że mają prawo.

Zaćmienie Słońca czy Umysłu…

zac

Jeden komentarz Dodaj własny

  1. 365dniwobiektywielg pisze:

    Również zrobiłem zdjęcie w tym dniu 🙂

Dodaj komentarz