24 lutego dzień niespodziewanego całusa

całus

Niespodziewany całus zawsze wskazany 🙂 Czasem zapominamy, że takie proste gesty mogą bardzo dużo zmienić w życiu nie jednej osoby.

Wczoraj obiegła świat informacja o Oskarze dla polskiego filmu „Ida”. Nie zdążyłam wyrobić sobie opinii czy się cieszę, czy jestem zła, a może zwyczajnie zazdroszczę. „Życzliwi” internauci już zdążyli się wypowiedzieć. Na temat filmu. Jego jakości i wartości. Informacja o Komunistycznej propagandzie. Hasła w stylu „aby Polska była Polską a Polacy myśleli po polsku, wolnej Polski”. Przeprasza bardzo a teraz to co jesteśmy w niewoli??? Oczywiście tego typu teksty piszą 20-latkowie. Jesteśmy bardzo młodą demokracją, uczymy się jej. Inne kraje miały na to lata!!! Niektóre stulecia a my niespełna 30 lat (z zaokrągleniem)!!! A teraz Polska to co jest może Bułgarią??? Myśleć po polsku – czyli jak myśleć??? Poszukiwać tylko złego??? A może złorzeczyć innym.

Jaka dla mnie każdy film z Kuleszą jest oskarowy, bo Ona jest rewelacyjną aktorką.

Ja widziałam w tym filmie próbę odnalezienia swojej tożsamości. Przeogromny ból kobiety, która czuła się oszukana, zdradzona, która straciła wszystko…

