mężczyźni …

Miałam taki ukryty plan nie wypowiadania się na temat mężczyzn i męskości. Jednak życie za bardzo mnie prowokuje. I po wypowiedziach na szkoleniach, że nie mówię o mężczyznach. Sprawa jest oczywista. Jestem kobietą, jestem szczęśliwa i dumna z tego, że jestem kobietą. Nie zamierzam się bawić w szkolenia stricte dla panów jak to robią mężczyźni co nie którzy. Nie powiem jakiej jakości są to szkolenia. Tak samo jak 25- latek mówi za Brianem Tracy – jak byłem młody to byłem biedny- a teraz jest stary i obrzydliwie bogaty. Nie chciała być mężczyzną. No może Afro- Amerykaninem 1.98 i grać w „Kosza” za czasów Jordana. Jednak ten stan trwał podczas meczy koszykówki. Więc wypowiadam się tylko jeśli chodzi o durne zachowania – uważam, że mężczyźni niech się zajmują sobą a kobiecie o kobiecości może powiedzieć tylko kobieta. Mężczyzna bezie mówił tylko o fantazji na temat kobiety zresztą i odwrotnie.

Zacznę od mojego ulubionego tekstu jakim jest „kryzys ojcostwa”. A kiedy to niby nie było kryzysu ojcostwa?? Jak dla mnie i kilku psychologów i antropologów to ten kryzys trwa już kolejną erę. Może to i dobrze, że w końcu coś się dziej…

Zjawisko występujące nie tylko u mężczyzn jednak u nich jest jeszcze zabarwione o teksty „taką to bym …”  Oczywiście szerokim łukiem komentowanie i sprawdzanie do przedmiotu. Bo oczywiście przedmówca jest tak urodziwy, inteligentny i w ogóle… Moje drogie Panie jeśli nie reagujecie na takie zachowanie, to nie dziwcie się, że potem płaczecie.

Szukałam zdjęcia mężczyzn w necie.  Oczywiście nie istnieją fajne zdjęcia – może kilka. Większości to roznegliżowani mężczyźni sprzedający się jak towar . Pod który można dać cenę 3,50 – wyprzedaż. U osób myślących pojawia się przerażenie  na twarzy. Przedmiotowość ma swoje konsekwencje… Oczywiście jest moda na mężczyznę z dzieckiem. Jest to moda.Drodzy Panowie bardzo mi przykro, że samych siebie traktujecie jak worek do ziemniaków. Ja nie wyrażam zgody na przebywanie w towarzystwie takich mężczyzn. Ja wiem, że kultura, że mama, babcia. Dziadek na wojnie ojciec w fabryce. Jednak głupie zachowania nie ulegają usprawiedliwieniu.

O jednej rzeczy, której muszę powiedzieć głośno. Przeprowadziła takie mini badanie, bo na 40 kobietach. Jeśli przychodzą do kościoła, po swoich zakrętach życiowych, to czego oczekują od kapłana. I to wszystkie kobiety powiedział. Zwerbalizowały. Chcą znaleźć w kapłanie starszego brata. Dlatego, gdy widzisz taką kobietę to nie dorabiaj ideologi. Nasze wychowanie sprawia, że 60% mężczyzn star się to wykorzystać. Wchodzą ze swoją seksualnością jakby nie wiadomo jacy atrakcyjni byli. Proszę was kobiety nie pozwólcie na to. Nie pozwólcie na takie myślenie, i same tak nie myście o innej. W dużej mierze jesteście odpowiedzialne za to jak mężczyźni się zachowują. Jeśli się śmiejesz z innej i mówisz jaka idiotka. Pamiętaj, że juto możesz być ty na jej miejscu.

Oczywiście aby było jasne – nie wszyscy kapłani tak mają. Ja natrafiłam na fajnego i to, że zachował się jak „starszy brat” w bardzo, krótkim czasie mi pomogło. Nie miała szczęścia – szukałam.

Aby było jasne. Nie uważam, że dotyczy to wszystkich mężczyzn. Pochodzę z Bydgoszczy i tam poznałam masę fantastycznych mężczyzn. To samo było w Trój mieście czy Krakowie. Nie należny oczywiście zapomnieć o krainie podziemnej pomarańczy, jak wiadomo mas Bydgoszczan tam dociera. Doświadczyłam takich wręczy bajkowych zachowań od nich i to w dużej minerze. Więc wiem, że się da. Natomiast  Warszawa ze swoją napływałościa (jaki dziw mi wyszedł) ukazała inną rzeczywistość. Boli i to tak do kości. Zresztą statystyki mówią o ilości zachowań patologicznych w stolicach.

To tak w ramach dziwnych maili …

 

