egzekucja …

Do mnie jak zwykle takie informacje docierają bardzo późno. I chyba na całe szczęście.

Syryjscy rebelianci powiązani z Al-kaidą, w brutalny sposób zamordowali katolickiego duchownego. Drastyczny film z publicznej egzekucji zamieszczono w internecie. więcej >>

Oczywiście można w internecie znaleźć film z tej egzekucji. Ja osobiście nie oglądam takich filmów. Najbardziej z szokowała mnie informacja Tłum „gapiów” całą scenę zabójstwa nagrywa na telefony komórkowe i aparaty fotograficzne. Zamieszczony w sieci film ukazuje moment morderstwa, które najprawdopodobniej zostało popełnione zwykłym nożem kuchennym. – Allah Akbar – krzyczał oszalały tłum po zabiciu kapłana. Okrzyki trwały nieprzerwanie kilkadziesiąt minut.”

Jestem przerażona. Mamy XXI wiek a dzieją się takie sceny. Grupa ludzi rządna krwi, wykrzykująca słowa, które mają im przymnożyć chwały. Ja osobiście nie wyrażam zgody na taki świat gdzie ludzie się mordują w imię czego. Jakim prawem jedni uważają się lepsi od drugich. Nie godzę się na głupie bezmyślne zachowania. A dwa dni temu prowadziłam rozmowę  Maszynagocha na temat przemocy na zwierzętach i że to zawsze przenosi na ludzi.

Nie wierzę, że zmienię świat. Nie wierzę, że wpłynę na większość ludzi. Jednak wierzę, że mogę coś robić aby zamieniać swoje otoczenie.

 

