zaimponował …

Moja wrażliwość od wielu lat jest wystawiana na próbę. Wiąże się to głównie z wegetarianizmem i mądrościami życiowymi.   (Osoby mądre życiowo należy czytać w sposób jaki do ciebie mówią, a mówią -językiem takim. Nie zamierzam uwzględniać ciebie. Nie interesuje mnie twoja wrażliwość i to kim jesteś. Nie obchodzi mnie twoja perspektywa, bo jak się jej przyjrzę zobaczę, że ty się rozwijasz. A jak to zobaczę to zobaczę, że ja stoję w miejscu. I co mam poczuć się źle. O nie! Ty jesteś idiotą nie ja . O perspektywie pisał także Volfee.

Całkiem fajna osoba, robiąca fajne rzeczy udowodniła mi, że jest psychopatą. Czar prysł koniec bajki mydlanej. Chciał pokazać jaki to on jest fajny i inspirujący i nie boi się.

Więc opowiedział jak to on lubi uczestniczyć w mordowaniu świń a następnie wypełnianiu flaków. I był bardzo zadowolony z tego, że zauważył, że świnia dobrze wie, co się z nią stanie. Bo przecież tak jest tradycja. Powtarzając kilka razy powtarzając, ze lubi.

Psychopacie – sprawia przyjemność zabijanie. Widok i zapach krwi. Odczuwa przyjemność.

Czasem zastanówcie się ludziska co mówicie, bo chcą wegetarianinowi coś udowodnić psychologowi i psychiatrze udowadniacie, że jesteście psychopatą. Możecie znaleźć się w towarzystwie Charles Manson  czy Vinko Pintarić

Podczas_wypoczynku_nad_4456992

