Cuda i jeszcze raz cuda :)

Ludzie mają talent i robią takie fantastyczne rzeczy, że mi szczęka z wrażenia opada 😉

Bardzo lubię brzmienie języka Hebrajskiego i podejrzewam, że nadaje magiczne jemu znaczenie. Osobiście znam Żyda sztuk jeden 😉 i nie sądzę aby On był wybitnym przedstawicielem tego Narodu. Przy moich dylematach związanych z serem. Popatrzył ma mnie i powiedział „Rabin Polski powiedział Mlekovite wolno”  🙂 Mnie jako wegetariankę ucieszyło 🙂 Nie wiele wiem na temat tej kultury. Język mi się podoba i czasem rozbraja mnie podejście do życia znajomego.

Często przeglądam stromy gdzie jest język iwrit … Niestety nie znam aż tak dobrze 😦 Trafiłam na Blog Unfamiliar Art

Jakie tam się cuda dzieją 🙂

na przykład taka piękna sowa                                                

 

a wszystko to dzięki tej Pani   http://unfamart.wordpress.com/about/

Jestem zachwycona pokazuje także jak wykonać takie zabawki …

to z ostatniego wpisy   http://unfamart.wordpress.com/

 

 

 

