nie kocham …

Wręcz z maniakalną uporczywością zadaje ludziom pytanie wierząc, że kiedyś usłyszę odpowiedź znaczącą. Na dziesięć osób jedna odpowie, bo to jest nie miłe i takie okrutne. Inne mówią, ale jeśli to prawda, to, co mam kłamać?

Stawiam pytanie tu i na nie odpowiem

CZY MOŻNA KOMUŚ POWIEDZIEĆ NIE KOCHAM?

O tuż nie można powiedzieć.

  1. Bo jest to zwyczajnie kłamstwo
  2. Bo jeśli tak mówisz to świadczy o twoim upośledzeniu umysłowym
  3. Bo jesteś agresorem albo jak inni wolą sprawcą
  4. Bo twój system wartości i moralności jest na poziomie zerowym
  5. Bo jesteś na niskim poziomie duchowo- emocjonalno- intelektualnym

Dlaczego jest to kłamstwo. Rodzajów miłości jest kilka. Nie mówię o teoriach miłości w psychologii. Nie należy też szukać jakiś wyniosłych odkryć filozoficznych.

  • Jeśli jesteś w relacji z drugim człowiekiem i jest ci w tej relacji dobrze. Czerpiesz radość z bycia z tą osobą, to możesz stwierdzić, że kochasz Miłością Agape. Jest to miłość bezinteresowna, oparta na przyjaźni, więzi duchowej.
  • Jest też Miłość Philia, tak zwana Miłość Platoniczna, pozbawiona seksu i zmysłowości, przyjacielska, bezinteresowna, lojalna
  • Miłość Amor – twórcza, kreatywna, romantyczna.

Więc jeśli przez większą część czasu jest nam dobrze z tą osobą, nie odczuwamy dyskomfortu w  jej obecności, to w jakiś sposób ją kochamy.

Dlaczego świadczy o upośledzeniu umysłowym. Tylko osoby z upośledzeniem nie są zdolne do zauważenia następujących zależności z wypowiedzeniem do kogoś słów nie kocham. KOCHAM jest oceniające.

Oprócz odcięcia się emocjonalnego, – co jest świadomym zabiegiem. Mówimy także:

  • Nie akceptuje ciebie, jako człowieka
  • Wszystko, co do tej pory zrobiłeś nic nie dla mnie warte
  • Nie mam szacunku do ciebie
  • Nie widzę ciebie w moje przyszłości a nasza wspólna przeszłość nic nie znaczy
  • Jesteś dla mnie osobą nieatrakcyjną
  • Uważam, że jesteś mało inteligentny
  • Ogólnie nic dla mnie nie znaczysz
  • Znaczysz dla mnie tyle, co zeszłoroczny śnieg
  • Bawiłem się tobą
  • Do niczego się nie nadajesz

Jeśli nie jesteśmy świadomi tego, że negujemy całą osobowość drugiej osoby to znaczy, że jesteśmy upośledzeni umysłowo.

Jedną z form agresji słownej jest mówienie nie kocham a to wyżej już wyjaśniłam .

System wartości po prostu u ciebie się nie wykształcił, więc jesteś dobrze rozwiniętą rośliną doniczkową, skorą nie widzisz w tym oceny emocjonalnej. Wszystkie ssaki mają rozwiniętą etykę i moralność – rośliny nie.

Duchowość – to praca na sobą i wyrzeczenie się agresji a to jest agresja

Emocje – pytanie, kto nimi rządzi ty czy one tobą.

Inteligencja – ściśle związana z rozwojem, ale czego można wymagać od osób mających iloraz IQ poniżej 80. No cóż chamstwo, agresja i wulgarność nie świadczą o inteligencji, ale o głupocie, upośledzeniu umysłowym (wszystkie choroby z zaburzeń umysłowych i takie jak cukrzyca wywołują agresje).

Przejaw chamstwa nie jest cynizmem.orchidee-a18178713

