Zawsze są …

Zawsze są osoby poszukujące łatwych rozwiązań. Podanych w pigułce. I zawsze są osoby, które jak nie rozumieją to atakują.

Od wczoraj odbieram maile… Tekst który napisałam jest… Nafaszerowałam go wszystkimi myślami. I wszystkim odnośnikami. Nie będę mówić na temat odpowiedzi, bo one wszystkie są bardzo cenne. Wiem, że robię literówki. Nie bardzo się tym przejmuję, bo każdy tekst publikuje a potem poprawiam. Jak każdy, kto piszę nie widzę pewnych rzeczy, bo za bardzo jestem zrośnięta z tekstem.

Jednak muszę wydać okrzyk zdziwienia.

– osoby z kręgu sztuk plastycznych zadały mi pytanie co to jest sfumato – było to dla mnie tak dużym szokiem, że 1000 razy sprawdzałam czy nie zrobiłam literówki. oczywiście nie wszystkie ze sztuk plastycznych a konkretnie 10.

– inny zarzut to tekst jest za długi – no i nie mówi o ważnych sprawach.

– brak w nim jak …- no cóż nie należę do kręgu „sekretu” – wiec nie daję „jaków” – nic co wartościowe nie przychodzi przez to, że se usiądę i pomyślę

